Blogging tips


dimecres, 18 de març del 2020

Una il·lusió feta realitat


El que us explicaré avui es mereix un post al blog.
Si no em falla la memòria, ja fa 9 anys que vaig començar amb la costura creativa. Tenia 26 anys i m’acabava de quedar a l’atur per primera vegada a la vida després de 10 anys treballant i estudiant. En plena crisi econòmica i amb el doctorat a mig fer, un dia vaig acompanyar a una amiga (Hola Maria!) a una botiga de robes.... i allà se’m va obrir un món nou! Va ser quan vaig començar a buscar per internet blogs i webs sobre costura... la meva àvia m’havia ensenyat a cosir des de ben petita, però coses com la fliselina, el punt de festó, les aplicacions, el patchwork... no en tenia ni idea. I va ser aleshores quan el vaig trobar. El blog de la Cristina. Amb ella vaig aprendre a fer aplicacions, a cosir i em va ajudar a inspirar-me i que les meves habilitats milloressin i l’AikaMaku es materialitzés. Amb les seves creacions vaig entendre la importància de tenir cura de tots els detalls, que cada puntada compta, i que el resultat final no és tant important com gaudir de tot el procés de creació.
Ja fa un parell de mesos, la Cristina va anunciar al seu instagram (@kus_cris) que oferia un intercanvi: una motxilla Making Bagpack, patró de l’Anna Graham de Noodle-head (que les dues en som fans total!). Era un intercanvi obert, i qui li fes una proposta més interessant seria escollit. No m’ho vaig pensar ni un segon, i li vaig escriure! No us podeu imaginar el salt que vaig fer quan passats uns dies em va dir que la meva proposta era l’escollida!! Finalment, la setmana passada ens vam poder trobar, conèixer-nos i fer l’intercanvi. Mireu les imatges i entendreu el per què de la meva emoció...









Des d’aleshores, tinc la bossa a l’entrada de casa, i cada vegada que passo la miro embadalida...




Les que cosiu segur que podeu apreciar la perfecció de les creacions de la Cristina. Com cuida cada detall... I segur que us preguntareu què li vaig oferir jo per l’intercanvi... Aquí ho teniu!


Un conjunt de cremalleres metàl·liques i mosquetons i anelles i 25 metres de corda de cuir, per a que puguem seguir gaudint de les seves creacions!

 
 

I també un moneder, patró adaptat de la nostra compartida Noodle-Head, que espero que li sigui molt útil!



El que em fa més il·lusió d’aquest intercanvi no és tant la motxilla en sí, que la faré servir moltíssim per que m’anirà perfecte per portar l’ordinador i les coses quan vaig de viatge, sinó el poder tenir una bossa feta per la Cristina, a qui segueixo i admiro des del moment en que la vaig trobar i que m’ha acompanyat al llarg d’aquests anys d’aprenentatge constant i apassionant en aquest món de la costura! Gràcies per escollir-me, Cris! Hem de repetir trobada, quan els virus i el confinament hagi passat, i almenys poder-nos fer una abraçada J


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...