Blogging tips


dimarts, 25 de juliol del 2017

Visca els nuvis!!


Fa un parell de mesos es va casar una bona amiga meva. Quan ens va donar la noticia, de seguida vaig saber què li regalaria: un quilt de matrimoni. Tenia clar que volia fer-li un disseny senzill, amb colors i teles naturals, i per això vaig combinar teles de lli amb teles de cotó. Com sempre el temps se’m va tirar a sobre i no us puc ensenyar fotos gaire boniques, però us puc prometre que el resultat va quedar espectacular (tant que vaig estar a punt de no regalar-li! Hehe). Espero que els hi agradés i el facin servir per molts anys!! :)

A couple of months ago a good friend of mine got married. When she gave us the news, I immediately knew what I would give them as a wedding present: a full size quilt. I knew it had to be simple quilt design, with natural colors and fabrics, which is why I combined linen with cotton fabrics. As always, I run out of time and I couldn’t make beautiful photos, but I can promise you that the result was spectacular (I was about to not give it to them! Hehe). I hope they like it and will use it for many years! :)


 






Les teles de cotó estampades són de Tejidos Pulido. Les de lli són del meu baúl de teles preferides! :)
Printed cotton fabrics are from Tejidos Pulido. Linen fabrics are from my stash of favourite fabrics :)



1 comentari :

  1. Guauuu, te la deus estimar molt la teva amiga, perquè aquest és un MEGA-REGAL!!! M'encanta la combinació de les teles!

    ResponElimina

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...