Blogging tips


dimarts, 5 d’agost del 2014

Tovallola de patchwork


Em van demanar una tovallola amb caputxa per a una nena que acabava de néixer, la Daniela. Els agradava molt l'estil que vaig fer servir per les tovalloles dels bessons que us vaig ensenyar AQUÍ. Vaig escollir teles similars amb tons grisos i rosats i els vaig combinar per a fer la caputxa, i és que el patchwork va bé per a tot, no us sembla?
I made a hooded towel for a baby girl, Daniela. The person who placed the order liked the stile that I used on the towels for the twins that I showed you HERE. I chose similar fabrics mixing soft pink and grey and I combined them on the hood, because patchwork can be applied in many objects, don't you think?






Espero que als pares de la Daniela ells hi agradés i que la facin servir molt!
I hope Daniela's parents liked the towel!





Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...