Blogging tips


dijous, 27 de febrer del 2014

Per anar amunt i avall


Ja fa uns quans mesos que va ser l’aniversari de la meva cosina. Com que per feina viatja molt vaig pensar que sempre va bé un necesser per tenir les coses més necessàries a mà. Vaig fer servir un disseny senzill, però el resultat va quedar fantàstic!
A few months ago was the birthday of my cousin. As she travels a lot for work I thought that it’s always useful to have a small purse to keep some needed goods close together. I used a simple pattern design, but the result was fantastic!


  


La tela de les entrades de cinema m’encanta (i ja no me’n queda! :( ). És de Moda, de la col·lecció 2wenty-Thr3e, dissenyada per Eric and Julie Comestock. Vaig decorar-la amb una cinta de cotó i uns botons que li van acabar de donar el toc “AikaMaku”. Vaig fer servir el final de la peça de tela, on porta estampats els noms i colors de la col·lecció, per a decorar la cremallera.
I love this fabric of cinema tickets (so sad that I’ve used all my stash! :( ). It’s from Moda, from the collection 2wenty-Thr3e, designed by Eric and Julie Comestock. I added a cotton ribbon and some buttons that gave the finished "AikaMaku” touch. I used the fabric end ribbon, which has the name and the colors of the collection, to decorate the zipper.





Què us ha semblat? Espero que a la meva cosina li hagi estat útil! :)
What do you think? I hope that it has been useful for my cousin! :)



Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...