Blogging tips


dilluns, 1 de juliol del 2013

Un conjunt per a l'Abril


Ja fa unes setmanes que el vaig entregar, però encara no us havia ensenyat un dels últims conjunts per a nadó que he fet. Aquesta vegada em van demanar un conjunt per a nena format per un body i un pitet personalitzat. Així és com va quedar!
I gave it some weeks ago, but I haven’t shown you yet one of my last sets for newborn. This time I was asked to make a girl set that consists of a jumper and a bib, both personalize. And that's how it was!






Ja haureu comprovat que m’encanta la combinació de roses i verds per a nena (ho podeu veure aquí, aquí, aquí i també aquí). Trobo que queda molt alegre, no us sembla?
I guess that you’ve noticed that I love to combine green and pink for girls' projects (you can check this here, here, here and here). It’s so cheerful and bright, don’t you think?




Que passeu una bona (i calorosa) setmana! :D

Have a great (and warm) week! :D



Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...