Blogging tips


diumenge, 9 de desembre del 2012

Gatets i puzles



Aquestes van ser les pistes que em van donar quan em van demanar el conjunt d’en Roger, un nen que ha nascut aquests dies. Per això, quan vaig veure aquesta tela de gats a la botiga, em va semblar perfecte!
Kittens and puzzles. These were the clues that I got when I receive a new order for a personalized baby set. So when I saw this fabric full of cats in the store, I knew I found the right one for this :)  





A la tovallola hi vaig aplicar les lletres en peces de puzle. En el pitet també hi vaig resseguir una silueta de puzle, per variar una mica de l’estil de la tovallola. I per la bosseta vaig combinar la tela principal amb una de més neutre per a que el nom del menut ressaltés més.
On the towel, I applied the name in puzzle pieces. On the bib I sewed the silhouette of a puzzle, to change a bit the design in every piece of the set. And for the bag I combine the main fabric with another more neutral to stand out the name of the little boy.








Un altre conjunt per a nadó. Tots ells diferents i personalitzats. Un regal únic i molt útil per als petits :)
Another set for a new baby. Each one different from the others and all of them personalized. A unique and very useful present for the little ones :)


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...