Blogging tips


dimecres, 28 de novembre del 2012

El trenet d'en Marc



Fa uns dies em van encarregar un nou conjunt per a bebè. En aquest cas em van demanar una tovallola i un pitet. La condició era que no fos de colors gaire estridents, ja que als pares els hi agraden tonalitats més neutres.
Vaig combinar teles de diferents col·leccions, que fossin de colors blavosos, grisos i verds, que m’agraden més per a un nen. He de dir que amb lo que a mi m’agraden els colors llampants, aquesta combinació tant neutre m’encanta com ha quedat! Molt suau i fineta, perfecte per a un nadó. Espero que us agradi!
Some days ago I received an order of a new baby set. In this case, they asked me a towel and a bib. The condition was that the colors weren’t too much garish, as parents like more neutral colors.
I decided to combine different fabric collections with blue, gray and green, as I like them for a boy. I must say that even I adore the bright colors, I love this combination! So soft and pure, perfect for a baby. Hope you like it!








En aquest cas, totes les aplicacions estan fetes a punt de festó amb la màquina de cosir. Com sempre, totes les robes són de cotó 100%, i es poden posar a la rentadora tantes vegades com faci falta :)
In this case, all the applications are machine-sewed with blanket stitch. All the fabrics are 100% cotton, and they can be washed as many times they need :)







El paquetet se’n va anar directe a Mallorca! Espero que agradés als pares i a en Marc :)
This packet went directly to Mallorca! I hope that both parents and Marc enjoy the presents :)




Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...