Blogging tips


dilluns, 27 d’agost del 2012

Un nou puzle per començar



Avui us ensenyo un encàrrec que vaig entregar fa temps. Em van demanar un joc de tovalloles per a regalar a una parella que es casava. Després de pensar un disseny que fos original i divertit vaig decidir aplicar a les tovalloles peces de puzle amb les síl·labes dels noms de la parella. El joc de tovalloles estava composat per dues tovalloles de dutxa, dues de mans i 4 de cara. Cada tovallola tenia vuit peces de puzle, així que ja podeu imaginar el tip de peces que vaig cosir! I totes a mà! Després li vaig brodar els noms, i així és com van quedar.
Today I’m going to show you an order that I made some time ago. I was asked to make a towel set for a couple that was getting married. After thinking an original and fun design, I decide to apply puzzle pieces with the syllables of the names on it. The set was composed of two bath towels, two hand towels and four face towels. Each towel had eight puzzle pieces, so you can count how many pieces I sewed! And all of them hand-sewed! After embroidering the names, this is how they looked.

 





 



Es un bon regal per començar una nova vida junts, fent encaixar totes les peces per a que el puzle funcioni :)
It’s a nice present to start a new life together, making all the pieces fit to make the puzzle work :)




1 comentari :

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...