Blogging tips


divendres, 15 de juny del 2012

Pis nou, tovalloles noves!



Avui us ensenyo un joc de tovalloles que vaig cosir fa uns mesos. La meva cosina es canviava de pis, així que vaig pensar que era un bon regal per estrenar el nou lavabo. La meva tieta em va dir que tenia de tons marrons, així que per donar-li alegria vaig comprar unes tovalloles grogues i hi vaig aplicar unes rodones amb robes que hi combinessin. Uns motius ben senzills amb unes teles ben combinades van donar un resultat fantàstic. Espero que us agradin!
Today I’m going to show you a set of towels that I sewed some months ago. My cousin was moving to a new flat, so I thought that it would be a good present for the new toilet. My aunt told me that the toilet had brown colours, and so as to bring some bright colours, I bought yellow towels and I sewed round appliqués with combining fabrics. Some simple motifs with well combined fabrics gave a fantastic result. Hope you like them!   










Les teles són de cotó 100%, cosides a mà amb fil moliner (excepte el cor que està resseguit a màquina).
The fabrics were made with 100% cotton, and hand-sewed with embroidered thread (except for the yellow heart which is machine-sewed).  


El joc de tovalloles estava format per una tovallola de dutxa, dues de mans i quatre de tocador.
The set was composed of one bath towel, two hand towels and four face towels. 


Ja veieu que és un bon regal, doncs sempre va bé tenir tovalloles, i més si són tant boniques i alegres com aquestes! :)
As you can see, it’s a good present and it’s always useful to have some more towels, especially if they are so cheerful and nice as these! :)  



Ja sabeu, si teniu algun regal per fer a amics o familiars que s’independitzen, un joc de tovalloles AikaMaku és una molt bona opció!
Just to remember you, if you have to do a present for a family member or friends that are moving to a new flat, an Aikamaku towels set is a really good choice!





2 comentaris :

  1. Hola,

    Ens agrada moltissim el teu blog. Et seguirem.

    Un peto. Raquel i Neus

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! Espero seguir posant coses que us agradin! :)

      Elimina

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...