Blogging tips


dijous, 7 de juny del 2012

Patchwork a la samarreta


Aprofito el dia plujós que ens està fent avui a Cork per ensenyar-vos una samarreta que em vaig fer. La vaig cosir fa temps, quan tot just començava a descobrir el que era el patchwork. Així que vaig aplicar-hi uns quadrats imitant un dels principals motius dels quilts, i combinant-ho amb uns botons, trobo que va quedar molt original.
I would like to use this rainy day that we're having in Cork today to show you a t-shirt that I made for myself. I sewed it long time ago, when I was just start finding out about patchwork. I applied some little squares, as they are the most recurring motif in quilting, and I combined them with some buttons. I find it very original, don’t you think?








Els colors són molt neutres, així que es pot combinar amb tot. I m’agrada el resultat de combinar botons més clàssics amb d’altres més moderns i de diferents materials. Ja veieu, molt senzilla de fer, però amb un resultat que llueix i que és únic.
The colours are neutrals, so you can combine it with everything. And I also like the result of combining classic buttons with modern ones, all of them made of different materials. As you see, it’s very easy to make and the result looks really great and is unique.





Ja tinc ganes de tornar a Mataró per posar-me a cosir tots els projectes que estic dissenyant i ensenyar-vos-els! :)
I can’t wait to get back to Mataró to start sewing all the projects that I’ve been designing this last months and show you them all!


Fins la propera!
Talk you soon!


1 comentari :

  1. què bonic Aida! moltcreativa :) tira endavant amb aquest projecte! :) please! keep going with this project!

    ResponElimina

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...