Blogging tips


dimarts, 6 de gener del 2015

And the winner is...



Bon dia! Preparats per saber el guanyador del sorteig? Abans que sapigueu que heu sigut 41 participants en total, així que moltes gràcies a tots i totes!! :D El sorteig l’he fet a través de la web Sorteados, que un cop posats els noms de tots els participants n’ha escollit un. Voleu saber qui és? ...
Good morning! Are you ready to find out who’s the winner of the giveaway? Before that you should know that it has been 41 participants in total, so thank you all!! :D I’ve made the draw by using the site Sorteados, which once the names were wrote it has chosen. Want to know who is it? ...



Felicitats Antonia! L’Antonia també té un blog que podeu visitar i veure el que fa. Així que me n’alegro molt que li hagi tocat per que estic segura que li traurà molt profit als regals!! :D
I gràcies un cop més per participar! Espero poder organitzar algun altre sorteig al llarg d’aquest any, així que estigueu atents!
Aprofito el post per desitjar-vos a tots un feliç any nou ple de nous projectes, reptes i felicitat.
Gràcies per passar per aquí i seguir-me! Fins aviat!! :)
Congratulations Antonia! Antonia also has a blog that you can visit and see what she makes. So I am very happy that this set goes for her because I'm sure that she will take a lot of profit of it!! :D
Thanks again for participating! I hope to do another giveaway during this year, so stay updated!
I’m going to use this post to wish you all a Happy New year full of new projects, challenges and happiness. Thanks for stopping by and follow me! See you around!! :)



Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...