Blogging tips


divendres, 21 de novembre del 2014

Tot el conjunt


Ja fa unes setmanes us vaig ensenyar una bossa que vaig fer per a portar les coses del bebè, que podeu veure AQUÍ. El que no us vaig ensenyar va ser el pitet i l’aguanta – xumets que completava el conjunt. Aquí el teniu!
A few weeks ago I showed you a nursery bag that I made, which you can see HERE. However I didn’t show you the bib and pacifier-clip that I also made matching with the bag. So here you have it!





Vaig fer servir les mateixes teles de la bossa, i les lletres les vaig estampar amb tinta tèxtil. M’encanta com va quedar tot conjuntat, i a vosaltres?
I used the same fabrics as for the bag, and I stamped the name using fabric ink. I love how the set turned out, don’t you?



Espero que passeu un bon cap de setmana! I no agafeu fred!! :)
I hope you have an amazing weekend! And don’t get cold!! :)



Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...