Blogging tips


dissabte, 15 de març del 2014

Vaquetes de colors


Quan era petita el meu llibre preferit es deia “Ovelles de colors”, i anava d’unes ovelles que l’arc de Sant Martí tenyia amb els seus colors per a fer-les brillar. La tela que vaig fer servir per la labor que us ensenyo avui m’hi fa pensar, però en comptes d’ovelles són vaques! Em van demanar un conjunt per a fer un detall personalitzat a una nena que acabava de néixer. Com que als pares els hi agraden els animals vaig pensar que unes vaquetes ben acolorides podria quedar divertit. A veure què us sembla a vosaltres! :)
When I was a little child my favorite book was “Ovelles de colors” which means “Colored sheep”, and it was about how some sheep were colored by the rainbow to make them shine. The fabric that I used for the set that I show you today reminds me that story, but instead of sheep is full of colored cows! I was asked to make a personalized set for a newborn girl. As the parents like animals I thought that it would be funny to work with these little cows. Let’s see your opinion about it! :)


  



Espero que acabeu de passar un bon cap de setmana!
I hope you’re having a great weekend!



Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...