Blogging tips


dijous, 21 de novembre del 2013

Els dinars a l'escola



La tieta d’en Pol es va posar en contacte amb mi per que li volia regalar al seu nebot unes tovalles individuals enrotllables com les que havia vist al blog (AQUÍ i AQUÍ) ja que les necessita per el menjador de la seva escola. Però en Pol, tot i tenir només 7 anys, té les idees molt clares! Així que va ser ell qui va triar les teles que volia. També em va demanar una butxaca amb separadors per als coberts i una altra per al tovalló. Així que amb tota aquesta informació, vaig fer un nou disseny d’individual i així és com va quedar!
Pol’s aunt contacted because she wanted to give to her nephew a roller placemat like the ones she had seen on the blog (HERE and HERE) because he needs them for the school dining room. And even though he has only seven, Pol has very clear ideas! So he chose himself the fabrics he wanted. He also told me that he wants pocket dividers for cutlery and for the napkin. So with all that information I designed a new pattern and that's how it camed!







Les teles us sonen? Són parts del jelly roll que em va quedar de fer el quilt per al meu germà (que podeu veure clicant AQUÍ), de la col·lecció Reunión dissenyada per Sweetwater. Ho vaig combinar amb tela llisa blau marí, i li vaig personalitzar estampant-hi el nom.
Can you recognize the fabrics? They are parts of the jelly roll that I used for the quilt that I sewed for my brother this summer (which you can see HERE), the collection Reunion designed by Sweetwater. I combined them with plain navy blue, and I personalized the placemat printing his name on it.





Us ha agradat? A en Pol li van encantar! :D
Have you liked it? Pol loved it! :D





2 comentaris :

  1. Xulissim Aida!!! M'encanten les teles!!!!!! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Cristina! Si és que amb aquests estampats és difícil que quedi malament el que cusis! :D

      Elimina

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...