Blogging tips


dimecres, 4 de setembre del 2013

Lectures d'estiu


Abans de les vacances una amiga em va demanar si li podia fer una funda per el seu llibre electrònic, per a que així anés ben protegit quan el portés amunt i avall. Feia molt de temps que tenia ganes d’utilitzar una loneta de cotó de Moda de la col·lecció Authentic dissenyada per Sweetwater. La veritat és que tot el que fan aquestes noies m’encanta! Els estampats de les seves teles són molt alegres i originals, i ja n’he fet vàries coses (que podeu veure AQUÍ, AQUÍ i AQUÍ). Doncs un cop vaig pensar-me el disseny que tindria la funda, em vaig posar mans a l’agulla i així és com va quedar!
Before the holidays a friend asked me if I could make a case for her ebook, to keep it protected when she was up and down. I have a cotton canvas that I bought some time ago from Moda, from the collection Authentic designed by Sweetwater. The truth is that I love all that these girls create. Their patterns are always cheerful and original, and I have already done several things with their lines (which you can see HERE, HERE and HERE). Well, once I decided the pattern for the case, I got down to work and that's how it was!





Vaig fer-lo tipus “bolset”, amb una cinta per poder-lo agafar més còmodament. La cinta va enganxada a un mosquetó, de manera que també es pot treure i aprofitar-la com a clauer (com aquests que us vaig ensenyar AQUÍ). La solapa queda tancada amb un velcro, que és molt còmode.
I made it like a little bag, with a ribbon to handle it more easily. The ribbon is attached with a hook, so she can also take it and use it as a keychain (like those that I showed to you HERE). The flap is closed with Velcro, which is very convenient.





A mi m’encanta com va quedar! Però és clar, què he de dir jo? :D
I love how it looks! But of course, what should I say? :D




Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...