Blogging tips


diumenge, 16 de setembre del 2012

El detall perfecte



Aquí us ensenyo un dels últims encàrrecs que m’han fet, uns conjunts de pitet i aguanta – xumets per a dues nenes que han nascut fa molt poquet, l’Aina i la Silvia.
Here I present you the last orders that I had, two baby bibs and pacifier clips for a two newborn girls, Aina and Silvia.



Per a l’Aina em van dir que els seus pares viuen al camp i tenen animalons de granja, així que seguint amb el disseny de les samarretes So cute! que us vaig ensenyar AQUÍ, vaig fer aquesta ovelleta tant simpàtica :)
Aina’s family lives in the countryside and has some farm animals, so following the design of the T-shits collection So cute! that I showed you HERE, I made this lovely sheep :)





I per la Silvia, em van explicar que els seus pares els encantava Nova York, i per trobar un motiu infantil i apropiat, vaig pensar en una cosa tant americana com els muffins o els cup cakes :)
And for Silvia, I knew that their parents love New York, and to find an appropriate design I thought something as American as muffins or cupcakes :)




Vaig fer servir una roba de Robert Kaufman, i vaig afegir-li cara i ulls per a que quedessin més divertits.

I used a Robert’s Kaufman fabric, and I add some funny faces for the cupcakes.


Els aguanta – xumets els vaig personalitzar amb els noms i així van acabar de completar el conjunt.
I personalized the pacifier clips with the names, so the set was complete.

El més divertit és que resulta que l’Aina és la mateixa “Aina” per la que ja havia fet un encàrrec, un quilt que us vaig ensenyar AQUÍ; quina casualitat, eh? :)
The funniest thing is that Aina is the same “Aina” to whom I made this quilt that I showed you HERE; what a coincidence, huh? :)


1 comentari :

  1. Una monada de conjunts, i tan útils!!!! Oi?
    Una abraçada i fins aviat!!!

    ResponElimina

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...