Blogging tips


dimecres, 9 de maig del 2012

Flors de primavera



Aquest darrer Nadal em van fer diversos encàrrecs, i un va ser aquest bolso. Em van dir que a la persona a qui li havien de regalar és molt alegre i divertida, així que vaig pensar que un bolso ben acolorit per la primavera seria ideal. Després d’escollir les teles i el patró que faria, aquest en va ser el resultat.






Les teles són de cotó gruixut, com de loneta, el que dóna més caient a la bossa, i té una butxaca amb cremallera a l’interior, per a guardar-hi les coses de més valor. El patró que vaig dissenyar és rectangular, per a que s’hi puguin adaptar carpetes o llibretes.






L’estampat d’aquesta tela m’encanta, i combinat amb el lli vermell trobo que queda fantàstic.
De conjunt li vaig fer un clauer amb la mateixa flor que porta el bolso.



Espero que us agradi tant com a mi!



2 comentaris :

Gràcies per els vostres comentaris!
Thanks for your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...